Adatvédelmi nyilatkozat

Web Platform Kft. (8360 Keszthely, Martinovics utca 86 cégjegyzékszám: 20 09 070945, adószám: 22944654-2-20, továbbiakban: Adatkezelő), mint a babudo.hu portált (továbbiakban Portál) üzemeltető cég, aláveti magát a következő tájékoztatónak.
A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint az alábbi tájékoztatást adjuk.

Jelen adatkezelési tájékoztató az alábbi oldalak adatkezelését szabályozza:

https://webplatform.hu

A tájékoztató módosításai a fenti címen történő közzététellel lépnek hatályba.

1.   Az Adatkezelő megnevezése, elérhetősége

Név: Web Platform Kft
Székhely: 8360 Keszthely, Martinovics utca 86
Email cím: info@webplatform.hu
Telefon: +36 70 701 8218

2. Közös Adatkezelők megnevezése, elérhetősége

  • Online bankkártyás vásárlás

Online bankkártyás fizetés esetén a vásárlókat az Barion felültére irányítja a www.webplatform.hu webáruház.
Név:Barion Payment Zrt.
Székhely:1117 Budapest, Infopark sétány 1.
Adószám: 25353192-2-43
Email cím: hello@barion.com
Telefon: +36 1 464 70 99

3. A személyes adatok kezelésére vonatkozó elvek

A személyes adatok:

a) kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az Érintett számára átlátható módon kell végezni („jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság”);
b) gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történjen, és azokat ne kezeljék ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon; a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően nem minősül az eredeti céllal össze nem egyeztethetőnek a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból történő további adatkezelés („célhoz kötöttség”);
c) az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak kell, hogy legyenek, és a szükségesre kell korlátozódniuk („adattakarékosság”);
d) pontosnak és szükség esetén naprakésznek kell lenniük; minden észszerű intézkedést meg kell tenni annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy helyesbítsék („pontosság”);
e) tárolásának olyan formában kell történnie, amely az Érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, az e rendeletben az érintettek jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel („korlátozott tárolhatóság”);
f) kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve („integritás és bizalmas jelleg”).

Adatkezelő felelős a fentiek megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására („elszámoltathatóság”).

4. Webáruház működtetéséhez kapcsolódó adatkezelés

a, A regisztráció során az Érintettnek szükségszerűen meg kell adni az alábbi adatokat:

  • Felhasználónév: A felhasználói fiókba történő belépést szolgálja.
  • Jelszó: A felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja.
  • Saját e-mail cím: Kapcsolattartás. (Nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon).
  • Telefonszám: Kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése.
  • Számlázási név és cím: A szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése.
  • Szállítási név és cím: A házhoz szállítás lehetővé tétele.

b., A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: az Érintett bejelentkező számítógépének azon adatai (a vásárlás/regisztráció időpontja és IP cím), melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az Adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók.

c., A Webáruház internetes oldalán tett látogatások során az Adatkezelő egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küld a látogató számítógépére, amely(ek) révén a használt böngésző programja egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Analytics rendszeren keresztül történik.

5. Az érintettek köre

Weboldalon valamennyi regisztrált/vásárló érintett.

6. Az adatkezelés jogalapja, célja és módja

a., Az adatkezelésre a Weboldalon található internetes tartalmak Érintett megfelelő tájékoztatásán alapuló önkéntes nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza az Érintett kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy a Webáruház használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.
Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az Érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást Érintett az egyes adatkezelések tekintetében a Webáruház használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

Az EU szabályozás itt olvasható.

b., Az adatkezelés célja a Webáruházban elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. Adatkezelő az adatokat csak a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.
c., Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, az Érintettek jogainak védelme.
d., Adatkezelő a megadott személyes adatokat a rendelés teljesítésétől eltérő célokra nem használja fel. Az adatokat harmadik személynek vagy hatóságok számára kizárólag csak előzetes hozzájárulás esetén adja ki (hacsak törvény nem rendelkezik kötelező erővel).

7. Az adatkezelés időtartama

a., Regisztráció során szükségszerűen megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart.
b., A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, melyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 6 hónapig tárolja.
c., Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését (a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat), valamint a Webáruházban történő regisztráció során adott hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

8. Az adatokat megismerő személyek köre, adattovábbítás, adatfeldolgozás

a., Az adatokat elsődlegesen az Adatkezelő illetve Adatkezelő belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére Érintett hozzájárulása nélkül nem adják át.
b., Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében szolgáltató Adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő, szerviz) vehet igénybe. Adatkezelő az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

Adatfeldolgozók megnevezése:

Cégnév: EV2 Internet Kft
Cím: 1149 Budapest, Róna út 120-122
Tevékenység: tárhely és domain hosting

Tárhelyszolgáltató GDPR

Cégnév:  Pannonkontir Bt
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Ady E utca 2.
Tevékenység: könyvelés

Cégnév: KBoss.hu Kft
Cím:1031 Budapest, Záhony utca 7.
Tevékenység: számlázó program

Cégnév: Web Platform Informatikai és fejlesztő Kft.
Cím: 1149 Budapest, Pósa Lajos utca 51.
Tevékenység: WEB fejlesztés, rendszer üzemeltető

Cégnév: GLS General Logistics Systems Hungary
Csomag-Logisztikai Kft.
Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Tevékenység: futárszolgálati tevékenység

9. Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek

a., Érintett bármikor jogosult tájékoztatást kérni az Adatkezelő által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat. Érintett jogosult továbbá adatai törlésének kérésére a 9/c. pontban megadott elérhetőségek útján.
b., Adatkezelő az Érintett kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül díjmentesen, elektronikus formában adja meg a kért tájékoztatást.
c., Az Érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím: Web Platform Kft, 8360 Keszthely, Martinovics utca 86
E-mail: info@webplatform.hu

Az Érintett bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel az Adatkezelő munkatársához fordulhat a 9/c. pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül.

d., Az Érintett bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Az adatokat az Adatkezelő az Érintett kérése alapján legkésőbb 3 munkanapon belül módosítja vagy törli, kivétel, ha ezzel kapcsolatban törvény rendelkezik kötelező erővel.
e., Az Érintett az Adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat.

10. E-mail címek felhasználása

Adatkezelő kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) e-mail küldésére.
a., Az e-mail címek kezelése elsősorban az Érintett azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.
b., A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket az Adatkezelő csak az Érintett kifejezett és önkéntes hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. Az Érintett bármikor leiratkozhat a hírlevélről.

11. Egyéb rendelkezések

a., Adatkezelő rendszere Érintett aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatók össze az Érintett által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
b., Minden olyan esetben, ha a kezelt adatokat az Adatkezelő az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről az Érintettet tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását kéri, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy tiltakozzon az adatfelhasználással kapcsolatban.
c., Adatkezelő kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.
d., Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot az Érintett értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően Érintett a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Adatvédelmi Szabályzatban foglaltakat.

Általános szerződési feltételek

1. Szolgáltató adatai

2. Vevőszolgálat, panaszkezelés helye

3. Rendelés

4. Szállítási és fizetési feltételek

5. Számlázás, fizetési módok

6. Jótállás, szavatosság

7. A vásárlástól való elállás jog

8. Felelősségkorlátozás

9. Érvényesség

10. Regisztráció1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
A Babudo.hu
• Tulajdonosa: Web Platform Kft
• Telephelye: H-8360 Keszthely,Martinovics utca 86.
• Székhelye: H-8360 Keszthely,Martinovics utca 86.
• Cégjegyzékszáma: 20 09 070945; a Törvényszék Cégbírósága által kiadott (Zala Megyei Cégbíróság)

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Deák tér 7.

Ügyfél fogadási rend:
HÉTFŐ: (8.00-11.00)
KEDD: (8.00-11.00)
SZERDA: (8.00-11.00)
CSÜTÖRTÖK: (8.00-11.00)
PÉNTEK: (8.00-11.00)

Levélcím: 8901 Zalaegerszeg, Pf. 221.
Telefon: 92/311–375
Fax: 92/313–777

www.zalamegyeibirosag.hu

• Adószáma: 22944654-2-20

• Az internetes áruház üzemeltetője: Web Platform Kft.

Tárhelyszolgáltató
• Tárhelyszolgáltató: EV2 Internet Korlátolt felelősségű társaság Kft.
• Telephelye: 1149 Budapest, Róna út 120-122.
• Székhelye: 1149 Budapest, Róna út 120-122.
• E-mail és web címe: info@cpanel.hu , www.cpanel.hu

2. VEVŐSZOLGÁLAT, PANASZKEZELÉS HELYE

A Web Platform Kft. vásárlói igényeinek kielégítésére vevőszolgálatot működtet, melyet a következők szerint érhetnek el:
2.1. Személyesen:• Cím: H-8360 Keszthely, Martinovics utca 86
• Ügyfélfogadási idő: hétfő – péntek: 8 – 16 óra
• Postai úton: H-8360 Keszthely, Martinovics utca 86
2.2. Telefonon: (Ügyfélszolgálat)
• Mobil: 70/701-8218
2.3. Elektronikus úton:
• E-mail: info@babudo.hu
2.4. Vevőszolgálatunk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
• megrendelések feldolgozása;
• termékek kiszállításának megszervezése, figyelése (kiszállítás Budapesten és vidéken hétfőtől – péntekig)
• információk szolgáltatása;
• reklamációk kezelése;
• hírlevelek küldése

3. RENDELÉS

3.1. Az oldalunkon található árak bruttó fogyasztói árak.
3.2. A megrendeléseket csak írásban, a weboldalunkon – www.babudo.hu – keresztül tudjuk elfogadni. Telefonos rendeléseket nem áll módunkban felvenni.
3.3. A regisztráció nem feltétele a rendelésnek.
3.4. A készülékeket a termék melletti ‘Kosárba’ gombra kattintva gyűjtheti össze. A kosár tartalmát megnézheti a felső menüben. Itt a termék típusát és árát, valamint értékét is figyelemmel kísérheti. A mennyiségi módosítását átírással, és a ‘Mennyiség módosítása’ gomb megnyomásával végezheti el. Amennyiben többféle terméket szeretne rendelni úgy a ‘Vissza a vásárláshoz’ gombra kattintva teheti meg.
A termékek rendelését a „Rendelés folytatása” ikonra kattintva tudja elindítani.
3.5. A következő lépésként egy adatlapot kell kitöltenie, melyet a számlázás illetve szállítás szempontjából kérünk. Kérjük pontos adatokat adjon meg, mert a rendeléséből készült számla azokat fogja tartalmazni.
3.6. Amennyiben cégadatot is megad a számlát automatikusan erre állítjuk ki. (A számlán a megrendelő neve nem fog szerepelni.)
3.7. Szállítási adatok: Ha megegyezik a számlázási cím a szállítási címmel, akkor a jelölő négyzet kitöltésével az automatikusan átmásolódik. Kérjük minden esetben pontos adatokat adjon meg szállítási címként, hogy a futár a lehető legkönnyebben megtalálja a megadott címet.
3.8. Fizetési adatoknál lehetősége van kiválasztani a fizetési módozatot. Személyes átvétel esetén lehetősége van a készpénzes és a bankkártyás fizetésre.
3.9. Kiszállítás esetén két fizetési megoldás közül lehet választani. valamint az előre utalás. Előre utalás esetén a küldött díjbekérő alapján tudja az utalást teljesíteni.
3.10. A megjegyzés rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
3.11. Ha végzett az adatlap kitöltésével a „Következő lépés” gombra kattintson. A megrendelése itt még nem teljes. Kérjük újra ellenőrizze az adatok pontosságát, amelyet, ha szükséges, a vissza gombbal tud javítani.
3.12. Amennyiben adatait és rendelését rendben találta, úgy a „Rendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti azt. Ekkor a rendszer egy automatikus e-mail visszaigazolást küld, amely a rendelés megérkezését jelenti, és tartalmazza a rendelés sorszámát, amelyre a későbbiekben hivatkozni lehet. Abban az esetben, ha az üzemeltető 48 órán belül nem küld visszaigazolást a rendelés fogadásáról a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
3.13. A rendelések feldolgozása után e-mailben küldünk tájékoztatást az átvétel vagy a szállítás várható időpontjáról.
3.14. Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amit rajtunk kívül álló okok miatt kiszállítani nem tudunk, alternatív terméket kínálunk fel.
3.15. Az adatbeviteli hibák javítására az ügyfélszolgálati elérhetőségeken van lehetőség a szerződés teljesítése előtt.
3.16. Az e-mailben küldött visszaigazolással a Web Platform Kft. még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés a Web Platform Kft-hez való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a Web Platform Kft. nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
3.17. Az Web Platform Kft. a Vásárló megrendelését külön értesítő e-mail útján igazolja vissza, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül.
3.18. Az Üzemeltető és a Vásárló között létrejött szerződés nyelve magyar. Más nyelvű szerződéskötésre jelenleg nincs lehetőség.
3.19. A webáruház a szerződést iktatja (a rendelés szám alapján) és annak tartalmát 5 évig megőrzi.

4. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1. Házhozszállítás
A házhozszállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítási módozatot külön szolgáltatásként van lehetőség megrendelni, amely a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni. A szállítás Magyarország egész területén hétfőtől péntekig, munkanapokon és munkaidőben történik. A megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálattal végezzük.
4.2. Az áruházban megrendelt termékeket (kérjük feltétlenül tüntesse fel a pontos címet és elérhetőségeit) – a megadott határidőn belül kérésére, megbízott futárszolgálattal házhoz szállíttatjuk. Az előzetesen jelzett időpontban át nem vett terméket, a kézbesítést a következő munkanapon kíséreljük meg.
4.3. Kis méretű termékek rendelése esetén 48 órán belül, raktárkészlettől függően, vállaljuk a termék kiszállítását.
4.4. Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási költség azonban a vásárlót terheli.
4.5. Csomagátvétel FoxPost csomagautomatában
FoxPost csomagautomatákba történő szállítás esetén a helyszíne csak bankkártyával van lehetőség fizetni, de a rendelés során a termék értékét online bankkártyával is ki lehet egyenlíteni. FoxPost automatákba csak bizonyos termékek szállítása lehetséges, amelyek súlya maximum 25 kg, mérete pedig nem haladhatja meg a legnagyobb rekesz méretét, amely 60 x 36 x 62 cm nagyságú csomag befogadására alkalmas. A csomag automatába történő elhelyezésről a szolgáltató SMS üzenet küld, amely minden információt tartalmaz, ami szükséges a csomag átvételéhez.
4.6.  Szállítási díjak
Több termék együttes rendelése esetén a rendszer a legdrágább szállítási költséggel rendelkező készüléket veszi alapértelmezettnek.
Szállítási költségeink Magyarország egész területére vonatkoznak, és minden esetben a kosárban jelzett szállítási költség a mérvadó.

  • GLS futár esetén a súlytól függően a következő díjak: (Az árak bútor árúra nem érvényesek!!!)
  • 0 – 40.0 1,490 Ft

A fenti szállítási feltételek és díjak kizárólag a webáruházban történő vásárlás esetén érvényesek és tájékoztató jellegűek.
4.7. Vásárlónak vállalnia kell a kiszállított termék átvételét, és azt aláírással szükséges igazolnia.  Átvételkor meg kell győződni arról, hogy a rendelt termék került kiszállításra a megrendelt mennyiségben és minőségben. A mennyiségi és az azonnal észlelhető minőségi kifogását (pl. sérült doboz), haladéktalanul jelezze a szállítónak, aki jegyzőkönyvet fog készíteni. Elmaradt jegyzőkönyv hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
4.8. Az átvétel előtt mindig vizsgálja meg a futár jelenlétében, hogy a küldemény csomagolásán látható-e sérülés, benyomódás, a csomag bontatlan állapotban van.
A futár a helyszínen maximálisan 5 percet tud várni. A csomag tartalmi ellenőrzésére, szétszedésre/beüzemelésre/összerakásra, telepítésre stb. nincs lehetőség.
Amennyiben a csomag külsőleg sérült, a futár kérésre megvárja a felbontást és szükség esetén jegyzőkönyvet vesz fel. Reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha arról jegyzőkönyv készült a futár jelenlétében.
4.9. Amennyiben nincs lehetőség a terméket kibontani és a készülék sérült, kérjük jelezze a sérülés tényét az átvétel napján az  info@babudo.hu e-mail címre.

5. SZÁMLÁZÁS, FIZETÉSI MÓDOK

5.1. A számlát minden esetben a Babudo webáruház tulajdonosa, az Web Platform Kft. állítja ki, amely tartalmazza a termék vételárát és a szállítási költséget.
5.2. A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül van lehetőség választani.
• Átutalással: A kiszállítást megelőzően banki átutalással az Web Platform Kft.bankszámlájára, előlegbekérő alapján.
• Online bankkártyás fizetés: A rendelés véglegesítése után, az Barion portáljára irányítva van lehetőség online bankkártyás fizetésre.

6. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Jótállás
6.1. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a készüléken kívül álló 151/2003.(IX.22) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
6.2. A jótállási igény a forgalmazó által biztosított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazoló számlával, vagy annak másolatával érvényesíthető. Előfordul, hogy egyes forgalmazó/gyártó nem ad ki jótállási jegyet, ebben az esetben elegendő a javítás helyén, a vásárlást igazoló számla bemutatása.
6.3. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a készüléken kívülálló ok következménye, vagy a készüléket a garancialevél címlistájában szereplő szakszervizeken kívül már más javította, illetve, ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.
6.4. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadók.
6.5. A jótállás időtartama a tényleges teljesítéssel, a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy a készülék üzembe helyezésével kezdődik.
6.6. Tartós fogyasztási cikkek körét a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet melléklete tartalmazza, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
6.7. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók. A jótállás időtartama alatt az Üzemeltető a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően vállalja a hibás termék javíttatását, amennyiben ez nem lehetséges a termék cseréjét, árleszállítását vagy a vásárlástól való elállást. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
6.8. A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a Vásárló törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A Vásárló a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy az Üzemeltető ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

6.9 Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

6.9.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

6.9.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.9.3 Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján az Eladó jótállásra köteles.

Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.

Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően (1 év után) azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Vásárló a terméket átveszi.

7. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

7.1. Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg.
7.1.1. A vásárló (kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) az áru átvételét követő 14 napon belül (naptári nap) indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik, mely a vállalkozás és a fogyasztó között létrejött szerződésre vonatkozik.

7.1.1.a Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
7.1.2. A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
7.1.3. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt 14 napon belül jelezheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén ÍRÁSBAN, egyértelmű nyilatkozatával.

7.1.4. Fogyasztói elállás kizárólag abban az esetben nem lehetséges, amennyiben a webáruházi megrendelést követően az eladó cég képviselője jelzi az adott termék nem érhető el készletről, egyedileg a megrendelő részére kerül megrendelésre.
7.1.5. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak kell gondoskodnia. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen lehet visszajuttatni telephelyünkre.
7.2. A visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik kivéve, egyedi megegyezés szerint, ha a Vállalkozás vállalja a visszaküldés költségeit. A visszaszállítás költségén kívül , az esetleges amortizáció, termékek fellelhető hibák utáni költség a Vásárlót terheli.
7.3. Amennyiben a fogyasztó elállás esetén nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, úgy az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nme köteles megtéríteni.
Vásárlástól való elállási jog esetén az alábbi díjtáblázat alapján tudjuk elszállíttatni a készüléket:

  • 0 – 1 kg 3490 Ft (bruttó)
  • 1 – 3 kg   4490 Ft (bruttó)
  • 3 – 10 kg 5990 Ft (bruttó)
  • 10 – 20 kg 6990 Ft (bruttó)
  • 20 – 30 kg 7990 Ft (bruttó)
  • 30 – 100 kg 10990 Ft (bruttó)
  • 100 kg-tól 16990 Ft (bruttó)

7.4. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli. A visszaküldött csomagátvételét követően jegyzőkönyv kerül kiállításra. A visszaszállított csomagnak rendelkeznie kell a gyári csomagolásban található kiegészítőkkel, tartozékokkal, dokumentációkkal.
7.5. A Web Platform kft a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
A fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A megrendelő elállási jogát a 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza!
7.6. Elállási joggal kapcsolatos tájékoztatás higiéniai termékkörbe tartozó termék(ek) esetén
7.6.1. A vonatkozó rendelkezések alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az online adásvétel kapcsán biztosított speciális, indokolás nélküli elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai termékek kategóriájába esik.  A speciális értékesítési formára hivatkozással való 14 napon belüli, indokolás nélküli elállási jogát tehát csak akkor gyakorolhatja e termékkör esetében, ha annak csomagolását nem bontotta meg. (pl. fehérnemű, bőrrel-testrészekkel érintkező termékek). Ha vita áll fenn a felek között annak megítélésében, hogy a termék higiéniai termék-e vagy sem, bíróság, békéltető testület jogosult eljárni.
7.6.2. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.
7.7. Jogviták rendezésére az online vitarendezési platformon van lehetőség. Az Európai Bizottság és a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóságok hálózata iránymutatást dolgoz ki a hamis állítások gyors azonosítása és felszámolása érdekében. Az útmutató a következő napokban lesz elérhető ezen a platformon keresztül. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
7.8. A Web Platform Kft. együttműködési kötelezettséget vállal a békéltető testületi eljárásban.
7.9. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja alapján a Web Platform Kft. tájékoztatja a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
7.10. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság beolvadásos különválás útján jogutódlással megszűnt 2016. december 31-vel. Általános jogutód a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
7.11. A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes Járási hivatalhoz fordulhatnak. http://jarasinfo.gov.hu/

8. FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS

8.1. A webáruházon keresztül történő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A Web Platform kft. az oldalon megjelenő képekért és leírásokért felelősséget nem vállal.
8.2. A vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Web Platform Kft. nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért (vírus, szoftverhiba, illetve internetes hiba).
8.3. Amennyiben a Web Platform Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor az Web Platform Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.
8.4. Az Web Platform Kft. jogosult, a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani.

9. ÉRVÉNYESSÉG

A jelen üzletszabályzatban foglaltak – így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag a Babudo webáruházon keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A vásárló a regisztrációval, illetve a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt.

10. REGISZTRÁCIÓ

11.1. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A regisztráció írásban, az Web Platform Kft. honlapján keresztül, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, melynek feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, a megrendeléshez adott e-mail cím alapján a felhasználói fiók automatikusan létrehozásra kerül, és erről a megadott e-mail címre visszaigazoló levél kerül kiküldésre.
11.2. A Web Platform Kft. jogosult visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs adatlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. A Web Platform Kft. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve megrendelés esetén) a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.
11.3. Korábban már regisztrált felhasználóink akár a kosár összeállítása előtt, akár utána a „Belépés” funkcióval, felhasználónevük és jelszavuk beírásával tudnak bejelentkezni.
11.4. A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor törölheti, vagy töröltetheti, ha azt írásban jelzi az info@webplatform.hu e-mail címen, vagy a 8360 Keszthely,Martinovics utca 86. címre lemondó levelet küldve. A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodószervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el. Jogosultság vagy felhatalmazás hiányában eljárószemély tevékenységére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény álképviseleteiről szóló szabályai alkalmazandók.

11. VISZONTELADÓKNAK

12.1. Kindsgut termékek árusítása saját webáruházban viszonteladóknak, a termékek végfelhasználói árát a webplatform.hu oldalon található árak alapján hátározzák meg, attól ne térjenek el.

Dátum: 2021.07.20.